de maig 20, 2004

 

A can seixanta falta gent

—A cinquanta per paquet
diu que venen els diàlegs,
i al paquet n’hi van seixanta,
que de fet és tot un tou.

—Però vols dir que surten bé?
que ja prou sabem què passa:
te’n posen d’escarransits
i ja t’han fotut els quartos.

—Ca, dona, que et dic que sí,
que donen bon resultat,
i un bé de Déu variat
de coses aquí mai vistes.

—Però la de baix m’ha dit
que res no surt ben gustós,
que molt de color per fora
i per dins tot aigualit.

—Tu sempre tan llepafils!
et dic que són exquisits,
que bé prou que els he tastat.
I aquella diversitat!

—Doncs jo què vols que t’hi digui:
per triar un bon diàleg
m'agrada el racó petit;
que no em busquin en gran plaça.

—Antiga i perepunyetes!
Amb gent com tu no ‘nem bé,
i mai ens en salvarem:
rústecs per sempre serem!

—Ep, jo d’això re de re:
compraré dialogada;
tanta com me'n vulguin dar
sostenible em vull tornar.

—Sostenidors no ho sé pas
però m'han assegurat
que amb cada paquet regalen
una mostra de Clos10!!!



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?